Hema gaat helemaal los in de digitale wereld. Na de verkoop van smartphones en tablets onder eigen label, stunt de cultuuricoon nu met iTunes. Vrijdag 20 november start een top-up actie: 20% extra iTunes-tegoed op de digitale codes.
Sinterklaascadeau
De Nederlandse keten die onlangs nog de verkiezing ‘meest onmisbare merk’ heeft gewonnen, stunt vrijdag 20 november met iTunes-tegoeden. Bij aankoop van 25 euro iTunes-tegoed ontvangt de klant 5 euro extra, 50 euro iTunes-tegoed levert 10 euro extra op en bij aankoop van 100 euro iTunes-tegoed slaat de teller door naar 20 euro extra. “Dit leek ons een mooi Sinterklaascadeautje voor onze klanten”, zegt Steven McAllister, verantwoordelijk voor New Business Development Hema.
iTunes extra
De van oorsprong Nederlandse winkelketen heeft meer verrassingen voor iTunes-liefhebbers. Klanten die gebruikmaken van de ‘extra-tegoed’-actie kunnen via hema.nl/itunestegoedwinnen kans maken op een van de 5 iTunes-tegoeden van 100 euro door hun order-ID op deze website in te vullen.
Films, muziek en apps
Hema startte in 2014 met online verkoop van iTunes-tegoed. Met het iTunes-tegoed kunnen klanten online hun favoriete films, muziek en apps aanschaffen. In september 2014 schafte de winkelketen de vastgestelde ITunes-tegoeden af om de klant meer keuzevrijheid te geven en de dienst op die manier aantrekkelijker te maken.
Steven McAllister: “Voor de feestdagen krijgen klanten meer iTunes voor minder geld.”
Meer informatie
Op de website http://digitaal.hema.nl kunnen klanten snel en eenvoudig iTunes-tegoeden kopen voor elk gewenst bedrag.